دور های عاشقانه


عشق باکره

دخترِ لبخند

دخترِ چشمه های روشن

دخترِ بی خشم و بی نفرت

عشقِ من ؛

شکوفه های بکر سیب خیالم را ، بی هراس گناه

به نسیمِ نگاهِ همیشه بهارت نوازش کن.

زیبای بی مرگ

-همیشه حاضرِ خیالم-

ببین تورا بهتر ز آنچه خدا ساخت، من آفریده ام

دل آرای ؛

در بهشتی به وسعت خواهش آغوشم

تو برقص

تو بخند

تو بخوان.

و من

می اندیشم به بینوا دخترکی که عاشق من است

به آشفته ذهن او

– خالق من –

که بهشت خیالش ، این زمین من است

امضا: سهیل رها (مرداد88)

:::: mar2mak :::: مردمک :::

  1. غریبه
    22 اوت, 2009 در 4:18 ب.ظ.

    بسیار قلم زیبایی داری .انگار دستی قهقرای دل رو قلقلک میده

    مردمک:
    پس بخند….. لطفن 😉

  2. غریبه
    22 اوت, 2009 در 4:28 ب.ظ.

    منظورم خندیدن نبود اما قدرت و توان قلم شما بود..

    مردمک:
    توان تایپ کردن رو بهش اضافه کنید 😉

  3. شيرين
    22 اوت, 2009 در 5:28 ب.ظ.

    خداي دختر لبخند
    خداي دختر بي خشم
    بهشت آغوشت
    شرر به خواب بي نواي عاشقت
    به خاك تو… بهشت او، ميزند
    زمين تو جهنم است
    اگر خيال خواهش شبانه اش
    به وسعت بهشت او، رهي به جايي نبرد…


    مردمک:
    وه! چه احساس ظریف زنانه ای تو این شعر بود. عالی!
    ممنون

  4. 24 اوت, 2009 در 12:45 ق.ظ.

    جالب بود عزیز

  5. 15 ژوئیه, 2010 در 12:44 ب.ظ.

    سلام دوست عزيز.خيلي عاااااالي بود!

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

