نیستی…


nimkat

  • کامنت (آلبر) : من عاشق اين نيمكتهاي خاطره دارم…از شبانه هاي پارك لاله….تا نيمكتهاي سيماني تئاتر شهر…تا نيمكت هاي ائل گلي تبريز…تا نيمكت هاي…..

:::: mar2mak :::: مردمک :::

دسته‌ها:=> تفسير تصوير برچسب‌ها: , ,
  1. آلبر
    21 آگوست, 2009 در 5:20 ب.ظ.

    مرسي!
    عالي بود
    اين «نيستي» گفتنت همه چيزو ميرسونه!!
    من عاشق اين نيمكتهاي خاطره دارم…از شبانه هاي پارك لاله..تا نيمكتهاي سيماني تئاتر شهر…تا نيمكت هاي ائل گلي تبريز…تا نيمكت هاي….اينو به تو واگذار مي كنم!!

    مردمک:
    می خواستم تو این پست چیزهایی بنویسم که ننوشتم و حالا که می بینم تو نوشتیشون حس خیلی بهتری دارم.
    نیمکت ها همیشه بیشتر از اونی هستند که به نظر می رسند.
    من این کامنت رو اضافه می کنم به پست .آلبر جونم 😉

  2. 22 آگوست, 2009 در 1:36 ق.ظ.

    آفرین به هر دوتون!
    🙂


    مردمک:
    بد هوس کردم که یه روز هر سه یکی از همین نیمکت های خاطره رو پرکنیم.

  3. 22 آگوست, 2009 در 4:25 ق.ظ.

    ما بیشتر قربان!

  4. غریبه
    22 آگوست, 2009 در 4:03 ب.ظ.

    چه بسیارند کسانی که همیشه حرف میزنند،بی آنکه چیزی بگویند!
    و
    چه کم اند کسانی که حرفی نمیزنند ، اما بسیار می گویند…

    «د.ع.شریعتی»

    مردمک:
    باز هم داستان مردمک و ایمیل کامنترها!

    خواجه مگو که من منم ، من نه منم ، نه من منم

    گر تو توئي و من منم ، من نه منم ، نه من منم

    عاشق زار او منم ، بي دل و يار او منم

    يار و نگار او منم ، غنچه و خار او منم

    لاله عذار او منم ، چاره ي کار او منم

    بر سر دار او منم ، من نه منم ، نه من منم

    باغ شدم ز ورد او ، داغ شدم ز گرد او

    لاف زدم ز جام او ، گام زدم ز گام او

    عشق چه گفت نام او ، من نه منم ، نه من منم

    دولت شيد او منم ، باز سپيد او منم

    راه اميد او منم ، من نه منم ، نه من منم

    گفت برو تو شمس دين ، هيچ مگو ز آن و اين

    تا شودت گمان يقين ، من نه منم ، نه من منم

  5. غریبه
    22 آگوست, 2009 در 4:24 ب.ظ.

    من کاری به داستان مردمک و ایمیل کامنتر های شما ندارم
    عیبی داره یه نفر غریبه اینجا نظر بده!!!!!؟؟؟
    اگه به مزاق شما خوش نمیاد هرگز نظرمو نمیگــــــــــــــــــــم!!!!

    مردمک:
    لبخند! ….. لطفن!
    غریبه از حضورت تو مردمک و ازین که وقت میگذاری و کامنت میگذاری خیلی خیلی خوشحالم.
    مخصوصن که IP کانکشنت نذاشته واسه من غریبه بمونی! 😉

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه