خانه > => دست نوشته ها.. > برقص به ضربان تند قلب من!

برقص به ضربان تند قلب من!


لا لا،لا لالا لا، لا لا لا لا لا    لا لالا

با من برقص … شب و شهر آرام است. ازپنجره نسیم خنک روی صورتم می خزد. قلبم تند تند میزند. بی نظیری کوئن. میگذارم این آهنگ چندمین بار پخش شود. به هیچ چیزی فکر نمی کنم .فکر و خیالم لم داده روی گوشم .باز هم بخوان شاهکار است و بی نظیر.

Leonard Cohen – dance me to the end of love

پ. ن.

تا حالا  سایت لئونارد کوئن رو ندیده بودم.خواننده ی جالبیه .دوستش دارم.

این هم آلبوم ترانه های جدید که وبلاگ زیبای شب زنده ها گذاشته. حتمن دانلود کنید.

  1. don toto
    25 ژوئن, 2009 در 8:52 ب.ظ.

    لا لا لا لا لا لا
    اي كاش زبان موسيقي بلد بودم تا مي توانستم احساسم از اين آهنگ را با موسيقي بنويسم
    ولي بازم كافي نبود زيرا براي نوشتن و گفتن خوش ترين لحظاتم با تو و كوهن هيچ زباني در دنيا غير از نگاه وجود ندارد
    پس بايد احساسم را تا روز ديدارت گرم در دل نگاه دارم

    مردمک:
    دون توتوی من! برگرد و به ما بپیوند .منتظرت میمونم.و تکرار کنیم لحظات خوش رو.

  2. Dasht
    28 ژوئیه, 2009 در 2:02 ق.ظ.

    امشب بعد از حدود ده ماه از اولين باري كه وبلاگتون رو ديده بودم برگشتم تا ببينمش
    اين تيتر جذبم كرد چون منو ياد شهيار قنبري ميندازه(به نبض تند من برقص، وقت فنا شدن برقص)
    ضمن اينكه اين ترانه كوهن منو خيلي ياد نامجو ميندازه و اون شبي كه فيلمش رو ديدم. خلاصه اينكه اين تيترتون كلي تجديد خاطره ست
    سبز باشيد

    مردمک:
    بعضی ترانه ها همیشه همراهمون میمونند.و زیاد پیش میاد که ناخواسته روی زبان جاری می شه.با بعضی ترانه ها خاطره ها داریم تلخ و شیرین… با بعضی ترانه ها زندگی می کنیم. و بعضی ترانه ها ما رو به یاد بعضی ها میندازه و بعضی ها هم هستند که آدم وقتی میبیندشون یاد یه ترانه می افتیم…… با بعضی آدم ها و یادشون زندگی میکنیم….
    و …..

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

