خانه > => آهنگين نوشته‌ها!, رها نوشت(ادبي).. > دست از این شعر ، تو بردار و برو

دست از این شعر ، تو بردار و برو


sdf

فرانک -جاده انقلابی

باز شعر آمد و اندوه

و احساس غریبی است دوباره

از شعر گریزانم و از درد پریشان

این همه شعر برایت که سرودم ، تو بردارو برو

شعر یعنی که افول من بیچاره به گریه

من در این گور افولم به همان گریه نشستم

شمع و خیرات

و اسرار نگفته ات ، تو بردار وبرو

تو چه درمان و دوایی که همی می گویم

کاش دردم تو نبودی

که مداوات نمی خواهم و بردار و برو

می کشم زجر که همچون منِ دیوانه کسی هست؟

حالیا چرخ که نامردی بسیار توان کرد

رسم تقدیر براین بود که سهم فلکم از تو بگیرم

دست از شانس و بداقبالی نامم تو بردار و برو

این سخن با تو نگویم ،

به حریفم که حریقم زند این حرف :

«حاصل شور و جوانیم که آسان بخریدی

با دو صد حسرت و اندوه من زار تو بردار و برو»

بعد از این دربه دری گر سر کویم گذرت بود

گر هوا ابری و بارانی بود

سایه ات را ز سر شعر و سخن هام ، تو بردار و برو

یک وصیت و دگر هیچ عزیزم

روزهایی که زنی فال به حافط

تو به  یاد آر که ساقی و مسیحات زمن بود

تو بردارو برو

امضا : سهیل رها (4خرداد 88)

پ.ن. فیلم جاده انقلابی و بازی فوق حسی دیکاپریو(فرانک) و کیت وینسلت (ایپریل) را بارها و بارها میشه دید و هر بار لذت چند باره برد.

باز شعر آمد و اندوه

و احساس غریبی است دوباره

از شعر گریزانم و از درد پریشان

دفتر شعر برایت که سرودم ، تو بردارو برو

شعر یعنی که افول من بیچاره به گریه

من در این گور افولم به همان گریه نشستم

شمع و خیرات

و اسرار نگفته ات ، تو بردار وبرو

تو چه درمان و دوایی که همی می گویم

کاش دردم تو نبودی

که مداوات نمی خواهم و بردار و برو

می کشم زجر که همچون منِ دیوانه کسی هست؟

حالیا چرخ که نامردی بسیار توان کرد

رسم تقدیر بر این بود که سهم فلکم از تو بگیرم

دست از شانس و بداقبالی نامم تو بردار و برو

هین سخن با تو نگویم ، به حریفم

که حریقم زند این حرف

حاصل شور و جوانیم که آسان بخریدی

با دو صد حسرت و اندوه من زار تو بردار و برو

بعد از این دربه دری گر سر کویم گذرت بود

گر هوا ابری و بارانی بود

سایه ات را ز سر شعر و سخن ها ،تو بردار و برو

یک وصیت و دگر هیچ عزیزم

روزهایی که زنی فال به حافط

تو یاد آر که ساقی و مسیحات زمن بود

تو بردارو برو

  1. 12 ژوئن, 2009 در 6:11 ق.ظ.

    دوست من درود!
    من برای تداوم عدالت و آزادی و صداقت و مبارزه با مفسدان مست قدرت و در یک کلام برای ادامه پیشرفت های کشورم برای بار دوم، دولت مهرورز دکتر محمود احمدی نژاد که خود را نوکر مردم می داند، نه ارباب، انتخاب کردم و رای خودم را به ایشان دادم…
    سرفراز باشی میهن من؛ بدرود/.

  2. Abrishami's dictator
    21 ژوئن, 2009 در 7:59 ق.ظ.

    ferank ro faranak mikhoondam ta axesh biad :)) sheret az madood sherhae bood ke to in roozha doos dashtam
    harchand ghabl az in rooz ha gofte boodi

    مردمک:
    اگه به روزها باشه خوب منم اسمتو که دیدم فکر کردم یکی دیگه واسم کامنت گذاشته.!
    شعر شعره دیگه امروز فردا نداره.بیخود چرا سیاسیش میکنی. :))

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

