خانه > => دست نوشته ها.. > تو رو اصلن نمی شناسه( که بیشتر از خودم قدرتو می دونه!)

تو رو اصلن نمی شناسه( که بیشتر از خودم قدرتو می دونه!)


آلبوم جدید احسان خواجه امیری«فصل تازه». این دو آهنگ نظرم رو به خودش جلب کرد. خیلی جالبه دو نگاه مختلف به یک موقعیت واحد.

تو می ری با یکی دیگه که قدرتو نمی دونه
که رویاتو نمی فهمه نگاهتو نمی خونه
به تو عادت کنه شاید یا شاید عاشقت باشه
ولی قلبش می تونه رو کس غیراز تو هم وا شه
تو رو اصلن نمی شناسه براش فرقی نداری تو
جواب عشق چی می دی جواب آرزو ها تو
جواب او نکه بعد من می خواد عاشق بشه با تو
تو می ری با یکی دیگه که از چشات نمی ترسه
نمی دونه که این یعنی شروع مرگ ما بسه
تو رو اصلن نمی شناسه براش فرقی نداری تو
————————————–
می خواستم بت بگم چقد پریشونم
دیدم خودخواهیه دیدم نمی تونم
تحمل می کنم بی تو به هر سختی
به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی
به شرطی بشنوم دنیات آرومه
که دوسش داری از چشمات معلومه
یکی اونجاس شبیه من ، یه دیونه
که بیشتر از خودم قَدرِتو می دونه
چی کار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم
تو می خندی چه شیرینه، گذشتن ، تازه می فهمم
تو رو می خوام تموم زندگیم اینه
دارم می رم ته دیونگیم اینه
نمی رسه به تو حتا صدای من
تو خوشبختی همین بسه برای من

دسته‌ها:=> دست نوشته ها..
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

