خانه > => تفسير تصوير > کریس دی‌برگ در تهران: من احساس آزادی را اینجا تجربه کردم!

کریس دی‌برگ در تهران: من احساس آزادی را اینجا تجربه کردم!


بالاخره با تمامي گرد و غباري كه به پا شد آقاي كريستي برگ به تهران آمد. و با گروه آريان آلبوم مشترك مي دهد.(نماهنگ زيباي اين كار را در ادامه ببينيد)

اما بشنويم از زبان خود كريستي برگ در مصاحبه با شبكه الجزيره اين ويدئو را ببينيد.

كريستي برگ در كنفرانس مطبوعاتي در تهران .گوش كنيد.

در ادامه ببينيم بازتاب ها رو در سايت هاي مختلف ايراني خارجي .

چند نكته:

1-از سال ۱۳۵۷ تاکنون هیچ خواننده پاپ یا راک غربی اجازه نیافته است برای اجرای برنامه به ایران بیاید.

2-دولت محمد‌خاتمی راه را برای انتشار و فروش آلبوم ترانه‌ برخی از خوانندگان غربی مانند کریس دی‌برگ، جیپسی‌کینگ هموار کرده بود،

3-دی‌برگ با بیان اینکه از محدودیت‌های اجرای برنامه هنری در ایران آگاه است، گفت: «من می‌خواهم در ایران کنسرت بدهم و این برنامه آرزو و رویای من است.»

4-این خواننده ۵۹ ساله در این هفته برای بررسی امکان برگزاری کنسرت در پاییز امسال برای ایرانیان، وارد تهران شده است.

5- جوانان ايراني زيادي علاقمند به ترانه هاي كريستي برگ هستند.من نيز هم!

6- اين هم كامنت يكي از سايت ها: قصد رد و قبول ندارم، فقط جالبه آقای کریس‌دی‌برگ که من سال‌ها از شنیدن ترانه‌هایشان لذت بردم وقتی در سالن کنسرت مجاهدینِ‌خلق هم برنامه اجراكردند، آرزو کردند آین گروه مبارز به هدفشان برسند، حالا به هر‌حال می‌گویند هنرمند را با هنرش بشناسید نه با شخصیتش.

Norfolk Blogger : اين عكس هنرنماييه يه معلم خارجي!

نظراتي كه براي اين پست گذاشتند جالبه..نوري تا ابديت (دوستت دارم)

نوري تا ابديت (دوستت دارم)

اين ويدئو را ببينيد

پ.ن .1-،اين مطلب را به پرشين ديگ بفرستيد.ارسال به پرشين ديگ

2- نظرتان را درباره اين مطلب حتمن حتمن بنويسيد.

3- براي تبادل لينك در قسمت كامنت اطلاع دهيد.

  1. mitra
    31 مه, 2008 در 5:48 ب.ظ.

    کریس دی برگ هم میتونه در پروژه مشروعیت بخشیدن به رژیم اسلامی صدها هزار اعدام شرکت کنه چه اشکالی داره .خاک بر سر آریان فقط.

    مردمك : نمي خوام بگم سياست پدر مادر نداره اتفاقن براي سياست به طور غير مترقبه هزار و يك پدر مادر پيدا ميشه! به همين خاطر بهتره هدف ازين پست صرفن قسمت ادبي هنري قضيه باشه! .

  2. 3 ژوئن, 2008 در 11:23 ق.ظ.

    سلام.خيلي جالب بود.فكر كنم اين اولين خواننده ي معروفه كه با همچين گروه در و پيتي ميخونه.

  3. 3 ژوئن, 2008 در 11:29 ق.ظ.

    بايد بگم جرات كريس د برگ زياده
    http://www.plusdata.wordpress.com

  4. ترنج
    23 ژوئیه, 2008 در 4:07 ق.ظ.

    اتفاقا كريس دبرگ هم تو مملكت خودش يه چيزي در حد همين آريان خودمونه، نه بيشتر. زياد هم جدي نگير.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

